“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

26 June 2012

Teringin !

[ Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang }
Salam semua ..


Waa . T___T


Teringin nak kawen lagi . 


HUSBAND, boleh tak kita buat majlis kahwin lagi sekali ?


Promise buat elok2 . Prepare elok2 !!


Regards,
Dell


Mood : Mengidam

4 comments:

  1. Awk, sama la.. Akak selalu rasa nak kawen lagi skali bila tgk majlis kawen org. Sbb majlis kawen ni kita prepare punya la lama. Masa hari kenduri tu, beberapa jam je dah habis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa . dell slalu tgk perfectnya wedding orang . rase cam wedding sendiri tak puas hati . T__T jalan2 blog orang . jeles sungguh !

      Delete
  2. Replies
    1. sob sob . jangan mintak le ada perasaan tu . hoho . husband dah janji nak wat anniversary yang pertama ! hehe .

      Delete