“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan hidup aku & keluarga pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang kami cari. Kuatkanlah kasih sayang kami sekeluarga.. Bantulah kami ketika kami tiada daya.. Elakkanlah keluargaku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hati kami kepada apa yang Engkau perintahkan.”

31 May 2011

Kursus Kahwin !!

Salam salam . maaafffff semuaaaa.. Dell busy giler sampai ta de mase nak update blog . Skg ni pun Dell curik masa sedikit... tgk yang lain semua update . OMG ! . haha . T____T

Then, ada masalh sedikit. Tarikh nikah belum ditetapkan lagi. tapi yang pasti dalam minggu terakhir dalam bulan Februari 2012. :) dan kami akan dinikahkan di Masjid Keramat AU4. senang sikit sebab majlis pernikahan cume ade family je. Dell dah balik kampung dan ambil baju nikah untuk ditempah termasuk baju raya ! cume entah bile nak hantar ke tailor. haha .

Ya Allah, permudahkan urusanku dan bakal suamiku. aminn . :)

Dell dah pun mengusulkan tarikh kepada Ayahanda dan Bonda tercinta iaitu 03.03.12 sebagai tarikh Dell di sebelah Johor. :) Mereka SETUJU y'olls !  dan Daus selang seminggu iaitu 10.03.12..

Berbalik pada tajuk di atas, Dell akan berkursus selama 2 hari di Putrajaya . :) pada 11 & 12 Jun 2011 ! haaa . Dengan En TUNANG laaa . sape lagi . jum jum ~ grooommmm .

Note : RM80 seorang.

By the way, check it out !

Ada beberapa info bagi yang akan berkahwin di Kuala Lumpur :





(Klik sini nak tahu klinik mane yang buat Ujian HIV)

Ni merupakan senarai dokumen untuk Permohonan Kebenaran Perkahwinan (*KLIK SINI*)

info lanjut : JAWI

Penting tau y'olls. :) ape2 pun, Dell kena balik jumpe wali, AYAHANDA la untuk dia sign sume ni .
Nanti Dell update lagi, nak masuk keje ni. :) papai u'ollss !

No comments:

Post a Comment