“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

08 February 2012

Alamat Kawan2.

[ Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ]
Salam semua.. ^__^
Dell on jap je. Dell minta maaf sangat2 sebab Dell tengah sibok nak tulis alamat dan kumpul alamat untuk pos kat kawan2. Tak sempat blogwalking and comment u'olls. T___T 
Agak kelam kabut sebab nak pos dekat Kelantan/Terengganu/Kedah. Hampir seluruh Malaysia ! Naseb tak de kawan duk Sabah/Sarawak.
(Lupe bekas abg ipar org Sarawak..-__-)
Macam tak cukup tangan nak buat.
Nasib ada beberapa orang kawan yang duk dekat2 tolong berikan.
expecially 
MAZARINA TUMIN
ATEN
Terima kasih kawan2 kesayangan. Nanti wedding hangpa aku bls balik. 
^___^ 
Oh ye, B2B nak kad, tinggalkan kat komen ni. Dell skg tgh tulis alamat2 ni.
Jangan lupa okay.
P/S : Kad belah lelaki belum siap, hebat bukan tunang sy ! Baju sanding pun tak sempat nak update lagik2 . ;(

Yang Tulus Mulus,
Dell

5 comments:

  1. Noor Syafiqah Bt Saidun.20-15 Plaza Rah, Kampung Baru, Jalan Raja Abdullah, 50300 KL.

    ReplyDelete
  2. saya2 hehehe..anith safura bt azmi, no.53, lorong semantan 8, taman seri semantan, 28000 temerloh, pahang

    ReplyDelete
  3. saya jugak!!
    fadhilah syuhada binti ismail
    no 7, jalan bayu 5,
    taman bayu,
    45300 sg. besar,
    selangor :p

    ReplyDelete
  4. eh..wedding kat sgmt ye..;) dekat tak dengan paya lebar? ;)

    ReplyDelete