“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

21 October 2012

I LOVE YOU, SUAMI !

Abang, I LOVE YOU SO MUCH.
Moga cinta kita sampai ke Jannah, Insya'Allah..


Kalau kau benar sayang padaku..

Dan kalau kau benar cinta..
Ucapkanlah..janji setiamu..
Kalau kau benar sungguh mahu..
Semua milikku untukmu..
Jiwa dan ragaku..semuanya milikmu..

Bukanlah emas permata..(intan berlian)
Juga bukan gemerlap dunia..(bintang-bintang)
Bulan madu..aku pun tak minta..
Asalkan kita dapat berdua..
Aku pun bahagia..
Ke mana pun kau pergi.. ku kan ikut kamu..
Walau..ke hujung dunia..

Jangankan gunung Fujiyama..
Puncak Himalaya ku ikut kamu..
Jangankan ke Kemboja..
Ke Ethiophia ku ikut kamu..
Kalau memang kamu cinta aku..
Ke kutub utara..aku ikut kamu..

Jangan..jangan..janganlah kau ragu ragu sayang..
Jangan..jangan..jangan ragu kan cintaku
Jangan..jangan..janganlah bimbang dan ragu sayang..

Sungguh mati..aku cinta kepadamu..


Dari Isterimu...

4 comments:

  1. suke lagu ni!! comey je suara penyanyi tu..hehe
    lagu karok :p

    ReplyDelete
  2. mcm best kan...dah complete ka set awak..MG tak beli apa lagi...pas balik raya haji nak pi la sale tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Emas, hehe . Tetap rasa tak complete lagi ! adeh~

      Delete