“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

05 May 2011

Karnival Pengantin



:) 
Keterujaan melampau sampai Dell duk melawat Karnival2 Pengantin .  Korang cube la google kan ye . Ni tempat yang Dell&Daus akan pergi pada weekend di Bulan 5 nieh .

-Selayang Mall , 7 & 8 May 2011

-KLCC, 14 &15 May 2011 (haranet)

-PICC Putrajaya, 6,7&8 May 2011

Seronok sangat, hari tu dah terlepas satu carnival sebab tak pk pun akan kawen dalam masa terdekat nie . Daus pun teruja tapi dekat Selayang Mall ni tak tahu dia ada ke tak sebab dia ada interview dekat Singapore. Waaa . jauh la dari Tunang tercinta . Kowang doakan dia ye . moga2 dia dapat kerja kat sana.

No comments:

Post a Comment