“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

10 June 2011

Doorgift~

Salam semua. haaa . nak cerita pasal doorgift lak. ade la satu hari tu balik kampung, perbualan dengan mak adalah seperti berikut :

Mak: nak bagi tetamu bagi ape ?
Dell: entah lah.
Mak: bagi telur jelah ? Telur pindang.
Dell: alaa . biase sangat lah . orang nak bia orang yang dtg tu mendoakan kebahagian kami dunia akhirat. :)

TELOR ??


alahai mak . nak cari benda lain lah . asal orang Johor je mesti telur .
atau telur pindang . cissss . jap jap . tahu tak telur pindang ? alaa . macam telur yang ade bau masam sket .


 *thanks to chocoloveid*

Tapi, Dell nak yang lain . haaa . T____T . Demand aku nih . punye la blogwalking one by one blog, tak jumpe lagi ape Dell nak.
Hooohoo. laju lagi, google lagi ... hahaha . penat dah, jumpe satu blog nie .  Teruja yang amat sangat. :)




Tengok kat blog ni . :)

Kenapa ambil yang ni ? sebab dell nak orang yang datang mendoakan perhubungan kami kekal ke akhir hayat. ye la . :) mudahan2 hubungan kami dilimpahi rezeki dan kebahagiaan yang tidak terhingga dari Allah S.W.T. tapi, ade extra doorgift. haa . nak tahu dari mane? kena tgk older pages Dell . SINI2 !

*okay bai*

sambung keje balik ni . nanti update . :)

3 comments: