“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan hidup aku & keluarga pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang kami cari. Kuatkanlah kasih sayang kami sekeluarga.. Bantulah kami ketika kami tiada daya.. Elakkanlah keluargaku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hati kami kepada apa yang Engkau perintahkan.”

16 June 2011

Gambar Pre-Wedding. :)

Assalamualaikum ^__^ B2B & all readers ~

Kembali semula pada waktu petang . haha . sehari 2x kali entri ! (amek kau~hahaha) . Mana taknye, sambil tu buat list nak kawen . ;p hoho . sebab nak kurangkan bajet, we'all gune salary utk byr ape2 je . buat installment, senang ! jadi duit hantaran boleh la buat benda lain . ^___^  . mane tahu bole gune buat 'honeymoon'. wahh . belum kawen dah cakap pasal honeymoon ! gile gile . :)

Baiklah. Entri kali ni nak cerita pasal Pre-Wedding Picture macam yang dijanjikan pada entri pelamin tu. :) 

^___^ So, berikut adalah temubual antara SMS Dell dengan cousin (SyafiQ) - budak art dari Kolej Komuniti Segamat~ :

Dell : Pittt, ko pakai no ni lagi ke ? (xtau kazen ni wujud ag no ni ke tak, teruk aku nieh ~)
SyafiQ : aah, sape ni ? (nmpk sgt no Dell tak simpan. T____T)
Dell : aku la, ko ada amik pic kawen ke ?
SyafiQ : mane ade laa . Sape ni ? (tanye lagi~ T____T)
Dell : Dell lah ! kau nak amik tak ? macam ni, pelamin aku ade backdrop gambar kami, tp nak wat pre-wed tanpa album . kau amik la, aku bayar ~
SyafiQ : aku xbrani lah, brg tak cukop~ aku bg kwn aku lah. (dia ni, aku nak bg duit, ta mahu lak).
Dell : alaa . simple jeee . kau amik je lah .
SyafiQ : ko call jap ~ (ceh, perabes wet kedit aku je..haha !)
Dell : jap g aku call. kol 6. kat opis ag ni .

So, pada pukul 6 tu, Dell kol dia gune office phone . (kantoi...!) hahahahahahaha.
Pujuk punye pujuk, dia pun setuju ! hehehe . Tapi dia ade tanye nak wat banting ke banner ???
ape tu ?? haha . (hampeh, name je nak kawen, banner tau lah . tp banting size camane?)
Dell pun bgtau lah, utk pelamin tu pakai banner, majlis t pakai banting . so, SETUJU !! ^___^

Heeeee~ dan sudah bincang dengan En Tunang, dia nak ambil gambar mase nikah wat backdrop pelamin mase sanding . T____T . Majlis sape nie ??? (belah aku ke dia?) belah Daus tade pelamin . hihihi . mak dia tak bagi . @____@. So, kazen dell setuju datang awal mase nikah kat KL. sebab dia nak ambil pic mase pakai inai . :) Sayang kat kau sepupu ! Amik lirik lagu nieh . ^___^.

Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang bertambah sayang
Biar malu-malu biar segan-segan
Kerna malu itu perisai orang beriman
Credit to : Liriklagu

So, tiade aksi2 berpegangan tangan demi menjaga tatasusila dalam bergambar. Seperti ini :


Thanks Kak Nadia ! Nice picture, btw !

Tak bole cam ni !! (lawa mmg lawa~)

Credit to : affendy

tapi mcm ni ta pe . ^___^

Credit to : baliww

Gado gado manje u'olls ! (ta de punca nak gado ~) T____T
Credit to : Yuantara

Credit to : thezaila

Credit to : oppositeimage

Credit to : pasarkreasi


Credit to : fifoto


Credit to : FunkyPhotographers


Credit to : Gokobe

haaa . camne ? kena ade view cam nie . wah . i likeeeee ~
seronok sangat kot . ^____^ . Bergadoh jap dengan Daus sebab nak pilih mane yang sesuai buat pre-wed pic. mase nikah ke atau tidak . takot tak sempat sebab nanti pelamin dah nak wat . tapi ta pe . percaya pada sepupuku ~ eheeee . Tapi, kalau boleh, Dell nak pre-wed picture tu ada belonnn ! hoho . Selamber, tgk kat pic nieh  :

Credit to : momthink

Lawa giler kot . dan kiteorang pun cube cari dekat mane ade jual belon utk event2 cam ni . :) amik link dia nieee ye kawan-kawan !


U'oll buka tempat ni . Ianya bertempat di SS2 . ^___^. 
Harap2 membantu ! bukan tu gak ~ dia ade supply bermacam gaya for wedding purposes !
Harap membantu u'olls !


Jumpe lagi . ^___^ ~

1 comment: