“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

19 December 2011

Badan SUSUT !

Salam . heeee . kawanku. !!
^___^ lame tak update.
Btw, Dell cube gak update...

cume nak bagitau, ramai dah cakap Dell dah susut !
Alhamdulillah .

Nak dekat ni, macam2 makanan kena jaga.
silap2 tambah plak.

Itu je update hari ni ... 
sorry, dell cube update esok eh .



7 comments:

  1. mesti cun melecun time sanding nanti!!huhu...
    tapi jgn kurus sgt..hehheh

    ReplyDelete
  2. wah!!nape dell boleh susut?? marila berkongsi rahsia..hihi;p cik susu dlm proses penyusutan tp stil berlaku pengembangan -.-

    ReplyDelete
  3. diet utk naik pelamin ekhh.. hihihi.. gud2..

    ReplyDelete
  4. ayooo....susut!??? hebat nyer, kak long ni je tak susut lagi...

    ReplyDelete
  5. salam kenalan dell.. thanks singgap blog saya.
    bestnya.. badan susut. saya ni, tak susut2. makin naik ade la. risaunya.

    ReplyDelete
  6. Cik enul : nak cun apeee . hihi . burok ade la . ;p
    cik susu : haha . senang je . Dell tak amik nasi, amik buah-buahan je . pastu minum air kosong je . air manis sume tak minum kecuali susu .
    cik nasha : haha . nak pelamin takot patah .
    kak long : dah slim cam akak ta pe la .. hihi
    Hazylsle : hihi . penting la gak kot.
    NooR hEkmAt HasHiM : salam . tak mau risau . Insya'Allah. ade masa lagi..

    ReplyDelete