“Ya Allah ya Tuhanku, selamatkanlah perjalanan suamiku pergi dan pulangnya. Dekatkanlah rezeki yang suamiku cari. Kuatkanlah kasih sayang suamiku hanya padaku seorang. Bantulah suamiku ketika aku tidak mampu membantunya. Elakkanlah suamiku daripada teringin kepada apa yang Engkau tegah. Cenderungkanlah hatinya kepada apa yang Engkau perintahkan.”

20 July 2012

Review Wedding : Pelamin

Assalamualaikum... ^__^ Hello girls, how are you ?
Yeay ! As promises, dell akan update setiap hari Jumaat.. -___- tak de orang tengok dell online. =p
Rezeki hari ni : Mcdonald + orang order kuih raya . hehe.
Baiklah ! entry berjela jap je . Nak bagi gambar je . heh..^__^
Backdrop belakang adalah gambar pre-wed kami semasa di Genting. 
Muka tak pakai apa2 makup, baju pun tak pakai lawa2. 
Haha . memang sempoi. Hantar kedai, suh dia wat backdrop pelamin.
Pelamin ialah hasil design Mie Mutiara Andaman.
Kawan dell masa sekolah teknik dulu. 
Cume satu je . Cam nak kepak je yang kat tepi2 tu sebab halang backdrop tu . hihi. .
Yang lain memang puas hati . =)
Jom tengok gambar .. yeeeay !

 










Dengan Mazarina + Farah


Di kiss oleh anak sedara . hehe . Daus nampak tak sabar . hehe . ;p
Pemandangan waktu malam ! =)





Huuu . itu je la kot .. Komen2 ler.

Regards, 
Dell

P/S : follow http://belogdell.blogspot.com/ ok ! ^__^
& SALAM RAMADHAN buat semua saudara islam sedunia !


15 comments:

  1. unique dan sgt lain dari yg lain.. suka! thumbs up! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. auwwww . hehe . lain dari yang lain ? hehe . dah ramai jugak yang buat. ^__^

      Delete
  2. waa..teringin nak buat tapi kang sakit jantung tengok gambar sendiri :P

    comey la dell!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . cik susu comel, mane ley sakit jantung . keh keh .. ;)

      Delete
  3. wow bpe kos bt ni k.dell?cam best jer...mhal x eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi . kos yang mane satu tu ? Backdrop ke pelamin ? sebab dell beli asing2 .

      Delete
  4. wah tak pnh tgk org letak gmbr sndiri lg kt pelamin. nice one tp klau husband i mesti taknak. even kt banner dgn kad pn dia xnk letak gambar huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu . cha . dia segan ler tu . hehe . ^__^

      Delete
  5. kiut jer..cantek jerr...

    makneng follow sini
    jom follow makneng

    ReplyDelete
  6. salam perkanalan..

    tak pernah tgok backdrop pelamin gmbar... Unik

    selamat berpuasa... keep in touch..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan jugak sara !
      hehe . boleh tgk catriona ross kawen. dia wat same jugak !
      Selamat berpuasa jugak dear . ^__^

      Delete
  7. sgt unik n sgt cantik.
    tahniah dell
    selamat berpuasa as a wife
    hehehe
    gigih kan nak bgn sahur

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . didi, thanks dear !
      Selamat berpuasa juga .

      Delete
  8. hye dell.. salam kunjungan berbalas..
    Ya allah cantiknya pelamin dell. Suka sangat!!

    Thank you sudi follow Cik Bie..
    hehehe. tak sangka, dell B2b Johor
    jugak.. Bolehlah kita share banyak info
    nanti ya :))

    ReplyDelete